Sunday, May 8, 2011

untung teddy nih

heyoo , kawan2 . dengar sini ^^^ mar nk cerita tentang ...

jenggjeng jenggg .......


heyy , korg msty knl teddy ni kn ? :) haha ,,
act , aku dari dlu lagi kot nk ade teddy ni yg besaa pnye . nk peluk tyme tidoq :))
untung kan teddy nih ,, walaupun hanya patung , tp dye tetap ade org syg dye kn :))

korg tahu kn sape yg syg dye , msty lah MR.BEAN rite ? :)
^^ act , aku xtahu knpe aku buat entrie pasal patung nih , haha ..

oke ,, da lari tajuk *padahal . hahah

untung kan teddy nih , dia ade org yg syg kn dia :)
tiap2 mlm sblm tdo org itu baca kn buku cerita untuk dia :)
bila tuan dia hendak melancong or pegi jalan2 ,, 
tuan dia tak pernah lupakan dia :) 
tuan dia msti bawa dia sekali walaupun letak dalam bagasi baju2 tuan dye or whatever,,
bila mkn , ade juga pinggan untuk teddy ni :') hee
sweet ♥♥ hahah
tuan dia jaga dia dgn elok2 kan ? hee, untung nya . kalau aku begitu kan best .
oke ,, jgn mengarut ^^

look :) ni haa tuan dia :) 
tengok dia tolong baca kan buku untuk teddy sblm teddy tido :) haha
sayang nya dia dekat teddy kan :)

dia xpernah lupakan teddy kan ?? dia still setia kt teddy dia , dia xde pon cari teddy lain :')
dia xpernah lupakan teddy dia :) errm , best nyaa ♥♥

ini untuk tatapan korah yeh ,, MRS.BEAN

ada comel tak ? *pui3

haha ,, tiada motif pon pasal teddy ini :) hee
okeoke ,,


ermm :') *act aku tenga ade prob skrg nih , haha .. k bai :D




No comments:

Post a Comment