Monday, February 7, 2011

marr vavavommm ..

hello hello , saya marr vavavoom ..
mari dekat mari dekatt , hahahaha .. nk denga satu ceritaa ??
ehem ehemmm , assalamualaikumm . cehh , hahah , nama saya marziatul zaidah binti marzuki , berumor 16 tahun pada tahun 2011 . bajet btol lah :) haha . sy budak skolah bangsar. sudah f4 dh pon (mcm da tue je )haduii busangg nye .haha , xpntg pon ape yg aku sedang ckp ni . haha ,, sy ni seorang yg periang dikala sunyi , seperti ckp sorg2 ?? :)) tadelah .. 


nk crite sal kawan pulakkk ,,
marr ade bnyk kwn tauu :p  xtahu lh dorg suke bekawan ngan marr ke tk ?? haha ,, kalo dorg xsuke pon xpe , janji marr hepi kan kan kan :) kawan2 marr ni banyak perangai yg berbezaaaaaaaaaaaa ,,

antaranyaa ::
  1. bajet2 good  (yg ni sorg je kot )
  2. poyo ( marr suke kawan yg poyo , sbb marr pon poyo ) hahaha
  3. baek dn bestt .
  4. otak gelaagelaa (kalo lepak msty sume masok airr ) :p
  5. ade yg satu kelapaa ,, ehh . kepalaa lah = =' 
  6. marr suke kalo kawan marr sporting gelaa :)
  7. pastu ade yg funny2 tau , (penghibur dikala ku sedih ) (:
  dan bermacam lagi lahh :)) yg penting sume nye oke .. dn bajet tu standard lah kn , tp kn marr tk suke tau budak yg bajet hawtttttt , wtf ! :P
                      
haa , nk cite pasal kt skolah lahh :))
kt skola aku rajen belaja :) tp kekadang sambil tido ..
mcm mne tuh ??? nk tahu ? cube lhh :)) 
kalo waktu rehad aku suke beli nasi lemak .. 
haha , nk tahu npe aku suke beli nasi lemak ??
sbb kantin tuh jual ape je ?? xbnyk sgt pon . xmenarik langsong kantin ni .. ^^,

maaf kalo ade yg terasa wahai kawan2 ku :)) 

byee ..  
 

No comments:

Post a Comment